Nu har det scrappats...

...som aldrig förr...batterierna med inspiration och motivation
har fyllts på i helgen då det varit Stockholm City Scrap.

Kolla in länken http://stockholmcityscrap.blogspot.com/

Och sen kan du kolla in här vad jag har pysslat till i helgen.

Startade med en utmaning med vissa saker som fick vara med



Sedan vart det en mörk LO som jag inte minns hörde till något tävling



Avslutade lördagkvällen med att skapa något av dagens kort.
Och jag ville ju så gärna ha fler än mina 2 distresser så det blev ett
foto från shoppen.



Sedan vart det en bingoutmaning där jag valde en bild från sonens skolbal




Så vart det så att jag tog hem vinsten på min namnskylt igen,
sååå glad jag vart...men...



...sen skulle jag ju scrappa på dagens bild och då vart det givetvis
en bild på min vinnande namnskylt...vad händer då, jo jag vann den
utmaningen också med följande LO...Tack alla som röstade på mitt bidrag.
Här finns den förra skylten som jag vann med i april
http://blingsblogg.blogg.se/2009/april/jag-vann.html#comment



Och sist men inte minst en liten sneak a peak på ett vikkort jag håller på med





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback