Konfirmation i helgen...

...och det vart fint väder, helt underbart med blå himmel faktiskt.
Jag tror att det är grannarna som jag ska tacka för det 
de körde nog en soldans i veckan för vår skull, det har
alltid regnat när vi haft fest och de har tyckt så synd om oss

Line var iallafall korsbärare och här har jag ett jättefint kort på henne...



Gudtjänsten i kyrkan tog nästan 1 tim 45 min och vår lille Mille
satt stilla på sin stol hela tiden och ville inte att vi skulle gå när
det vart vår tur att lämna kyrkan. En sån snäll kille...



Efter konfirmationen samlade vi i vår trädgård för att äta buffé i skuggan
av vårt partytält. Hjälp fick vi av moster att dekorera tårtan...



Blombuketten på fotot kommer från moster med familj...



Sedan har jag foto på det Pandoraarmband och de berlocker som Line
fick...



Line vill tacka alla som kom och ni andra för de fina presenterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback