"Dop"skåp...

... till lilla Liam som barnvälsignades i söndags.
Storasyster fick ett skåp när hon döptes och jag tyckte att
Liam skulle få ett han också. Jag hittade det här skåpet på loppis.
Tillsammans med en psalmbok och ett dubbelsidigt omslagspapper
så blev skåpet  så här...



Jag har sprayat psalmbladen med kopparmist och fäst bladen
med decoupage, tapetserat utsidorna med omslagspapper,
gjort swirvlarna på baksidan av omslagspappret och lackat alltsammans.
Limmat fast "mistade" blommor och dekorerat med pearlmarker sen lackat
swirvlar och blommor igen. Urtavla och visare har jag skurit och klippt ut på fri hand.

      
                

Kommentarer
Postat av: txscrapaddict

Love your project! Thank you for visiting my blog and thank you for the link to your project!!!!

2009-05-27 @ 16:36:34
URL: http://texasscrapaddict.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback