Fakta

Hittade ett roligt frågeforumlär hos Puman som hittat det hos sannasmamma =)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Den första boken hade inte ens 18 sidor inte den andra heller (barnböcker)
"Skräp virvlade runt på marken, knappt synligt..."
(Farlig ordination av Gwen Hunter)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min favorit halsduk

3. Vad såg du senast på TV?
Martha Stewart

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
10.17 (klockan är 10.18)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Lämnade på dagis och skottade snö

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Kollade blogg och mejlade

8. Vad har du på dig?
Byxkjol och tröja samt täcke det drar.

9. Drömde du något inatt?
Nej

10. När skrattade du senast?
Nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tavlor och mina scrapband

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja allt det vatten som vräkte ner från taket efter vattenläckan i
sommarstugan för 1 vecka sen

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Mest inspirerande att läsa vad andra skrivit

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Laws of attraction, Pierce Brosnan och Julianne Moore.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Såååå tråkigt men....I första hand skulle jag säkra mina
barns framtid...studier, boende osv.
Sen skulle jag ta itu med föräldrar och syskons väl och ve för framtiden...
Seeeeen det roliga....åka jorden runt och se alla platser tillsammans
med de av familj och vänner som vill följa.
Det kan nog ta ett par år innan man kommer tillbaka men absolut
inget mer jobb i resten av livet

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Helst vill jag ha ett helt annat jobb

17. Tycker du om att dansa?
Javisst men skulle gilla det ännu mer om jag var bättre

18. George Bush?
Inte skådespelare i alla fall

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
OM...flicka Ny, pojke No (de jag har heter Kimmy, Line och Mil)

21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Har redan bott utomlands (3 mån) och skulle flytta direkt om jag fick/kunde

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Vad bra att du kom, jag är hungrig.

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
????


Kommentarer
Postat av: Eva

Haha!! Underbart det där med gud....Carina, guds högra hand i köket :)

2009-03-16 @ 10:48:00




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback