Mer hall...

.. nu har det kommit upp draperi och en ny matta, båda från IKEA.
Mamma och jag shoppade idag och tillsammans med nya krukor,
blommor och flaskor som ska stå i fönstret i vardagsrummet
blev det min födelsedagspresent.

Jag hittade också en spegeldörr till en hög garderob i fyndhörnan.
som jag trodde var för hög för vår vägg i hallen men jag åkte hem
och mätte , 5 cm till godo, och som tur var fanns den kvar när jag
kom tillbaka. Nu sitter den på plats och det blev sååååå bra.
Bild kommer senare när byggtejpen är borttagen.
Låter kanske konstigt men den är limmad för att sitta ordentligt...
Här på bilden skymtar man även den nyfixade trappan.
Jämför med trappan på korten nedanför...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback