Renoveringen pågår och går vidare (sen okt 2007)



Jag har lite dåligt med renoveringsbilder men jag ska
lägga upp nu när det händer grejer.
Detta är just nu vårt V-rum hörn



Här ser man en glimt från temporärt v-rum hörn ut mot köket



Här ser man också från temporärt v-rum, men här mer mot matsalsdel
men man skymtar köket till höger. Där lillkillen ligger ska ju v-rummet
vara med soffor längs varje vägg och bord i mitten



I hörnet vid matsalsdelen finns nu granen (det var tomt där innan)



Här ser ni hur det såg ut till halloween mot granhörnet från köket.

Imorgon tar jag lite "finfina" bilder på hallen så att ni kan få se hur
den ser ut om 2 år....
Det kan ju hända att det dyker upp en blåslampa...
...hmmmm....nej min man har eget och jobbar som en galning hela
tiden så han har inte haft tid.


Idag ser det ut så här




Alldeles intill v-rumhörn står nu köksmöblerna och alla vinklar och vrår har
blivit gipsade, remsade och förstärkta med plåtkanter.
SNART BLIR DET FÄÄÄÄRG yipyiieeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback