Nu är det bara elen kvar...

....plus att möblerna ska sättas på plats.
Det är redan så fint...men inte i alla hörn



Ja verktygen måste ju få plats någonstans. Jag var väldigt försiktig med
att kalla det här hörnet för skräp igår, för jag inser ju att det är allt detta som
gjort det andra verkligt. Idag har elektrikern (kompis) varit här och ska
ta hem alla uttag och dimrar. Tänk vad fint det ska bli här till min man
fyller år på fredag.



Nu har det kommit till färg på köksväggarna också



Det blir så himla fint, jag gillar verkligen kontrasten mellan det vita
och den mörka färgen. När man målar själv så kan man ju dutta
precis där det passar och om det inte blir bra "Gör om gör rätt"
som min väninna alltid säger.



Så här ser det ut mot matsalsdelen om man står med ryggen mot
tvättstugan, bara elen kvar då och någon möbel till.



Och här ser man den delen där soffor och bord ska stå sedan,
ja som sagt elen saknas här med. Men guuuu va fint det kommer bli.
Nya överdrag till soffan ska inhandlas och förstås kuddöverdrag.
Här nere till vänster  i bildens hörn står alla VERKTYG....


Kommentarer
Postat av: Åza

Jäklar vad snyggt det blir!

Kanske kan jag anlita dig som inredningsdesigner nästa gång jag flyttar o ska renovera?!

2009-01-13 @ 05:52:23
URL: http://www.eizescrap.blogspot.com/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback