Julklapp till väninnas man



Jag hjälpte en kompis att fixa en julklapp till sin man från en av deras resor
Bakom bilden har jag målat med akrylfärg och stämplat med bladstämpel



Här har jag lackat fast en utriven bit från en tidning
och stansat ut blommor från wellpapp.



Biljetten kommer från Cecilia på AoS, hjärtat är utklippt från ett löv,
tygblomman är stämplad och suddad, knappen i mitten är 
markerad med krackeleringslack, nyckel från Maya road,
allt är fäst på utklippt pusselbit



Vid titeln har jag stämplat fjärilar, använt rub-ons gjort prickar
och suddat kanterna med stämpelfärg och glitter.
Metall LOVE fick också plats såklart

Kommentarer
Postat av: CillaT

Härlig! Och mycket roliga detaljer att titta på!

2009-01-06 @ 15:01:20
URL: http://cillasinsida.blogg.se/



Postat av: ScräpEmma

Wow, vilka detaljer! Och en så läcker helhet!! :)

2009-01-06 @ 18:03:19
URL: http://scrapemma.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback