Dubbel LO



Lillen har fått sin första "stora" cykel med stödhjul



Jag har använt enfärgad cardstock som jag stämplat mönster på.
Till hjälp har jag haft olika papper och stämplar



Inspiration till denna solfjäder hittade jag på scrapperlicious.blogspot.com



Att sy så att det vart så här fint var väldigt enkelt när
man gjort hålen i förväg med en syl



Jag har stämplat och suddat de utstansade
och tygblommorna med swirlstämpel




Det veckade mönstrade pappret ger det hela lite extra djup



Här har jag stämplat över ett "lace:at" papper och markerat med vita punkter
Typ maskeringsteknik

Kommentarer
Postat av: CillaT

Jättefin och välarbetad =D

Härliga färger och fina detaljer.

2009-01-06 @ 14:59:26
URL: http://cillasinsida.blogg.se/



Postat av: ScräpEmma

Åh, den här är helt underbar! Vilka färger, och vilka detaljer!! Och en sådan läcker solfjäder liftvarning"

Kanonsnygg!!!

2009-01-06 @ 18:00:52
URL: http://scrapemma.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback