Skapat på scrapträffen i helgen

Här kommer en LO där vi skapade fritt och då använde jag
påskswapp pkt med gröna blingbrads och såhär vart den



Här har jag också fått till en LO efter en skiss



Nu kommer tåget... är skapad utifrån en skiss



Här skapades det på Webmosterhelens kurs med spray och screens
alla var jätteduktiga och det var så kul. Helen pratade om balans
och treenighet jättespännande.



LO´n nedan är skapad utifrån bingorad med
pärlfloss, rub ons, swirl och "metallhänge"
Samtidigt är den skapad med innehållet i ett av 
påskswappens pkt med knappar och band



Här skulle man skapa på temat kärlek och fick inte använda några
mönstrade papper alls, tyvärr blev LO´n fuktig på mitten så den bugglade sig,
det måste jag styra upp vid tillfälle.


Kommentarer
Postat av: Emma

MEn jösses, så übersnygga alster du fick ihop!!!! dåndimpar litegrann Jag kan inte utse en enda favorit, men måste säga att "Jag <3 bilar" är så läcker...enkel men ändå inte. Och vilka fantastiska färger i "Min lekstuga" Me very love :)



WoW!!!



Kramar!!!

2009-04-29 @ 09:14:50
URL: http://scrapemma.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback