Milles sista dag...

Idag gick Mille sin sista dag på sitt dagis. Det var sorgligt att säga
adjö till alla kompisar och "fröknar" men Mil ser fram emot att börja på
ett nytt dagis på en avdelning i "ur och skur" anda.
Det kommer passa Mil väldigt bra för han gillar verkligen att vara ute.
Dessutom finns flera av vårt områdes barn i samma grupp, lite nya
kompisar på gården kommer inte skada.
Som tack till personalen och för att barnen ska minnas Mille så gjorde
jag en tavla. Tog en av mina tidigare LO ideér och så här vart det...


Kommentarer
Postat av: Eva

Jag kan verkligen tänka mig vad sorgligt det känns att sluta samtidigt som det är spännande med det nya som väntar.

Kram!

2009-04-29 @ 19:23:00
URL: http://dellgarlycke.bloggagratis.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback