Höstdag i solen



Igår söndag hade vi främmande, svärmor och svärfar

hjälpte till så vi fick uppstädat i förråd och

på tomten, alla möbler ställdes undan till

vinterförvaring och vi åt lunch och fikade ute

i solskenet. Jag har många blommor kvar i rabatten

så det känns inte så höstigt ännu.


Idag måndag är dagis stängt så vi har mysdag hemma.

Fortfarande fint väder ute...höst...underbart.


Idag har jag sorterat om mina inlägg och

ordnat till kategorier, och helt plötsligt

blev ett gammalt inlägg ett nytt och jag

hade dubletter. Men nu tror jag att det blev bra.


Kommentarer
Postat av: Carin

Vilken fin bild och vilka underbara svärföräldrar du har! Fick L svar på sin fråga om efternamnet eller vill hon ha mer info (som jag iof inte har=)

2008-09-30 @ 19:53:55
URL: http://carinforsen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback