Garderob nr 1



Här på översta hyllan finns min nya superförvaring...lådor från Panduro.

I dessa lådor finns:
Stämplar och embossing.
Pennor och saxar.
Blandade dekorationer.
Thickers och rub-ons.
Lim, tejp och annat klistrigt mm.
Mina och mammas QK alfabeten och min Xyron för att fästa bokstäverna.
Stansar, dymo, stora stämpeldynor och dabbers.
Alla verktyg jag använder regelbundet och favoritpennor.
Brads och häftklammer i olika färger
Fick plats med hur mycket som helst i dom och med plats för mer.
Kunde inte ens få in allt tidigare så jag är jättenöjd. De här lådorna kommer
att funka bra när man ska resa med alla sakerna som jag gör titt som tätt.

Nästa hylla i den ena stora gråa lådan har jag alla alfabeten som inte är QK
I den andra så ryms Squeesen och mina större blommor +
lite blandade band som inte kan hängas upp med de övriga.
Häri åker också galgen med bandförvaring när det är dags att resa iväg.

Den genomskinliga lådan på nästa hylla har plats för min mapp,
med många fack, till skräppapper i hyfsad storlek.
Mina akrylfärger och grungeboards finns lätt till hands,
skärmatta och skärmaskin förvaras också här.
Ovanpå ligger en stor låda som har utmärkt plats för alla mina stämpeldynor
och dymoband plus några små stansar.

Sedan kommer plastmapparna från panduro med mina enfärgade papper.
De mönstrade finns i bälgförvaringen (längs kanten) som jag inhandlade
på Bokia för 250 kr för 2 år sen. Det köpet har jag inte ångrat trots att det var asdyrt.

Kommentarer
Postat av: ScräpEmma

WOW!!!!! Så suveränt!! Åh, tänk att ha ett helt eeeget pysselrum suck Hm...är inte ett dugg avundsjuk, varken på pysselrum, kanonförvaring - eller allt material visslar

2008-09-19 @ 09:27:23
URL: http://scrapemma.blogspot.com



Postat av: Linda

Vilken ordning du har!!! :)

Vi ska flytta och jag ska börja om från början med min scraphörna! Så det är perfekt att kika runt i bloggar och kika hur andra har det.

Jag har lite bilder från mitt kaos i min blogg ;)

2008-09-19 @ 09:49:14
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback