Ett canvas "kort"...

...har jag skapat med en massa kladd färg och masker.
Det var så kul att försöka få till den här canvasen på 15x15
Har inte gjort något liknande förut så detta var ett rent
experiment.

Jag började med att färga på canvasen och sedan sprida ut
"canvaspasta", av gessotyp, genom en mask med luftballonger
och en ranka i andra hörnet. Sedan fick det torka över natten.

På morgonen letade jag fram några gamla rub-ons och tre
blommor och klistrade fast grattisbokstäverna. Jag drog också
linjer längs kanten och i "motivet" med en pyttetunn penna.
Det hela lackades och skickades som grattiskort till väninna.


Kommentarer
Postat av: lotten

hej där vad kul att hitta hit sötis, nu mailar du mig [email protected] så vi kan ses :)
varmkram lotten

2012-12-26 @ 00:01:21
URL: http://lottensvita.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback