En altrad bok...

...nu på måndagskvällen kommer mitt senaste alter,
det är en teckningsbok som nu blivit en receptbok.
Tyvärr hann jag inte fånga dagsljuset så jag ber om ursäkt för
att färgerna inte är helt OK.



Jag började med att klä boken med papper från Pion Desig
n
"Till far" och detta papper heter Fickur.
Till baksidan blev det ett papper från BoBunnys back to back.

Jag har sprayat och färgat med mist från Tattered Angel
 























Lite spets, ostduk och en gammal peng har fått sällskap
av Tim Holtz Kugghjul och gångjärn
Fjärilen i trä från Kaiser kraft har jag glossat och längs en
blomsterranka har jag fästat de underbara dekorationerna från Prima
Som hörnmarkeringar har jag satt fast färgade
slipade blingstenar från Prima
Är så nöjd med detta projekt så jag tror jag gör en ny
och ger bort som jag tänkte från början
Hoppas ni får en skön vecka och att snön stannar en stund till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback