Min nya pysselförvaring...

...har nu blivit förevigat på bild. Jag blev så nöjd, mamma
blev avundsjuk och ville ha en lika, trevligt, mina lådor fick
en kompis...

Det börjar med denna från Biltema sedan har jag satt två på varandra
Jag har fyllt den med allt man kan behöva för att pyssla en helg.
Första gången dessa följde med på pyssel var på Stockholm City Scrap
och det har aldrig varit så enkelt att pyssla "my good" jag blir avundsjuk
på mig själv till och med...här kommer de med "kläder" på




















Här kommer mammas nya förvaring...ja lite ostruken ser den ju ut...



Kommentarer
Postat av: Sara/snorsk

Grymt snygga och extremt fiffiga!! Skulle jag vilja ha också! Men är de inte svåra att få med sig om man ska på träff? Mått uppåt?

//Sara

2011-10-11 @ 22:22:05
URL: http://snorsk.blogspot.com



Postat av: camilla valborg

Urhäftiga!! Min man gnäller på att jag skulle behöva bra förvaring till mina scrap-saker.

Det här är ett superbra tips..

Biltema dit ska det nog inte vara några problem att få med gubben till..



Kram Camilla

2012-01-10 @ 23:00:36




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback