Fler skapade verk...

...för Designat bloggen.
 
Nu har jag gjort ett kort av underbara julpapper från Maja Designs
Vintage winter, de bara skriker om att få bli till fantastiska alster.
Det första kortet har jag skapat som lager på lager och har bara
använt distresser på de skrapade kanterna och glittrat med stickles.
Det hela blev ju så fint tack vare bilden på ett papper från
3ndypapir.no




Detta kortet skulle egentligen bli som en bok, men det blir sällan
som jag tänkt, när jag väl börjar kan konceptet bli ett helt annat i slutet.
Nu blev det ett kort i lager på lager. Här började jag med att använda en
långhårig splash på Maja D:s papper och en till bild från 3ndypapir.no.
Det fina bandet med god jul har jag lagt i två lager med ett organsaband
för att dämpa den starka röda färgen och få den mer vinröd.
Sen vart det lätt att få till det med dekorationerna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback