Sypyssel i helgen....

...det här väntade på mig på landet när vi kom upp



Det blev ett set till docksängen med fleecefoder och kudde...
Gardin till skåp och fönster till ett badrum
Av det flerfärgade tyget med fåglar, vart det påslakan och örngott till spjälsängen
Två soffkuddar av ett svart tyg med sammetstryck.
Sen lagade jag jeans och kalsonger
Av flodhästtyget och röda bandet ska det bli 2 små tjejkjänningar men
det hann jag inte med. Det övriga blev ju klart på en dag med en massa
improvisation då alla bitar inte var tänkta till det exakta ändamålet från början.
Men det är ju det som är kul att få till något fint av lite stuvar...

      

Kommentarer
Postat av: Eva

Du är så duktig!! Kan inte du komma hit och sy lite nya gardiner till mig. Tove skulle bli glad över lite nya sängkläder till docksängen också ;)

Kram!

2009-05-06 @ 10:07:53
URL: http://dellgarlycke.bloggagratis.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback