Underbara svärmor

Sen i fredags har sonen varit sjuk med febertoppar hit och dit oftast mitt i natten.
Känner själv nu att det killas lite i halsen och jag vågar inte riktigt hosta till.
Har haft 1 grad högre temp än jag brukar men hoppas verkligen att detta går
över i ett huj för till helgen ska vi åka på barnfri resa till Åbo och fira att vi hållit
ihop i 10 år.



Nåväl det vart inget optikerbesök för att vara smakråd åt svärmor när hon nu
skulle investera i nya glasögon idag, men hon lovade snällt att komma upp med
nybakade bullar. Millen vart lite extra glad över sin bulle...




Eftersom vi nu inte kom iväg till optikern så sydde jag svärmors lite
påskiga vårgardinkappa, hon fick fönstrena putsade igår och vill nog
gärna sätta upp kappan så fort som möjligt.
Det ska följa dynöverdrag i samma tyg vid ett senare tillfälle
(att tyget ser randigt ut beror på min trådlampa, bottenfärgen är svagt beige)
...så hitintills idag har det inte blivit något papperspyssel....men....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback