Altrad burk...

...som ska bli present till svärmors väninna
Burken är en pepparkaksburk från julens kakor





Allt pappret har jag knycklat, ruggat och gnuggat så det blev riktigt slitet
Sedan har jag skrapat sidor och suddat kanter.
Etiketten är glittrig chipboard som jag köpt styckvis och namnet är thickers
som jag färgat med PM penna




Trådbollen i mitten har jag gjort genom att trassla upp ett tvinnat snöre
och fäst under en brad




I botten av alla blommor har jag tunna klisterblommor
som blivit över från en kurs i Helsingborg förra året.
Runt kortet har jag rivit upp kanterna och i kanten sitter spets och vågband.



Många blommor i lager på lager i matchande färger med pappret
som jag glittrat med stickles och blingat lite



Här är närbilden på dekoration i chipboard med glitter 

Kommentarer
Postat av: Moma

Men oj, denna är ju lika vacker den! Helt underbar!

2009-01-29 @ 19:56:18
URL: http://monma.blogspot.com



Postat av: ScräpEmma

Å maj gadd!! Du är ju liksom queen of alter... Vilken burk!! samlar upp ögonen som ploppat ur

2009-02-01 @ 14:36:05
URL: http://scrapemma.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback