Fredag...

Idag har en dotter givit sig av till Gotland på gymnastiktävling.
Hoppas att det går bra för hela truppen.

Planer inför helgen hade vi inga, men nu blir det pyssel 
ikväll, jättekul, har ett projekt som ska bli klart till slutet av oktober. 

Projektet jag håller jag på med är ett uppdrag åt en
granne som vill ha tavlor med bilder på familjen.
Hon och hennes sambon har en varsin gren av
barn och barnbarn och jag har 28 kort som ska fördelas
på 2 tavlor som är 60x90cm.

Shoppade material till detta projekt på Papprika härom
dagen och tyckte att jag hittade papper som skulle matcha
utmärkt. Men nu när jag gått igenom lite hemma har jag
hittat ännu bättre passande papper och kommit igång, 
och dessutom fått en lovande start.
Tror att detta projekt kommer att bli bra hoppas grannen
kommer gilla också.

Imorgon blir det kräftskiva hos mamma, jag tror att vi
ska gå ner redan vid två-tiden så att vi hinner stanna ett
tag, lilleman brukar kunna blir trött och sur framåt kvällen.
Sugen på kräftor som sjutton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback