4 dagar utan internet

Jaha här skaffar man sig en blogg och sen lägger "limkortet" i "vår station" av.
Det åskade och sen var det kört...mitt i vår pannkaksträff på torsdagen med
trerätters så körde det ihop sig och beskedet vart...luddigt...
Vi förstod att det kan ta ett tag innan allt kommer igång igen och efter
datamegakrasch med annat internet i somras så var det bara att bita i gräset
och vänta.

Fredag var full av fållning av gardiner till väninna J färdigställande av
40-årskort till väninna Å och senare upphängning av gardin med vin och tacoöar
hos J och P. Vi spelade kort och Buster på kvällen??? Vem kom på det???
Sent vart det, men vi hade så kul. Taxi hem.

Lördag hjälper väninna E med bröllopskort till svägerska, torktid,
och vi bestämmer att efter 4 timmar färdigställa på tisdag.
Vid 18.00.. 40 års fest för andra helgen i rad. "Panchosar" har vi blivit.
Jättegod mat men vid 22.30 direkt efter kaffet bad om jag att få åka hem.
Jag var så trött men sen tog det sig och vi fick jättekul vid, 01.30 orkade jag
inte längre trots allt och ringde taxi. Tack för trevlig fest Å.

Söndag vart en halvlat dag, men vi tog ändå tag i trädgården och klippte häckar,
rensade rabatter och mannen målade på delar av träverk på förråd och grind i
trädgården som senare ska få enhetlig färg.

Måndag morgon kom jag nästan ända fram till jobbet innan jag fick vända
hem igen. Millen var jätteförkyld med hög feber efter sin första vecka på dagis.

Tisdag ingen bättring med Millens förkylningen. Vänninna E skickar sin man
att hämta kortet som nu blivit uppdaterat med 2 olika overlays.
Hoppas att det blir bra efter att jag lånar ut stansverktyg till
fastsättning. Idag har vi även med svärföräldrars hjälp återställt vårt vardagsrum
till den första provisoriska lösningen inför ny etapp i renoveringen av
bottenvåningen.

Kommentarer
Postat av: Carin

Du verkar ha häcken full =) Fina kort du har gjort! Önskar att jag var lika pysslig...men det är bara att inse att jag har inget tålamod=(

Hoppas Millen är bättre nu, första året på dagis är ju sådär, fan man kan ju knappt jobba en hel vecka utan att någon är sjuk, men så är det, dom blir ju stora efter ett tag! =)

2008-08-29 @ 11:40:30
URL: http://carinforsen.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback